Word vrijwilliger

Wil jij graag Stichting Papegaai helpen? Meld je aan als vrijwilliger! Als ideële organisatie zijn wij niet in staat om salarissen te bieden. Wij bieden je wel de mogelijkheid je steentje bij te dragen aan het welzijn van papegaaien in een groeiende organisatie! Enkele malen per jaar organiseren wij een speciale vrijwilligersdag en natuurlijk houden we je op de hoogte middels onze e-mail nieuwsbrief!

Waar zoeken wij vrijwilligers voor?
Er zijn meerdere evenementen per jaar waar Stichting Papegaai o.a. voorlichting geeft over de omgang met huiskamerpapegaaien, de ongewenste handel in babypapegaaien en de handopfok van babypapegaaien. Tevens wordt er elk jaar een symposium georganiseerd. Als vrijwilliger kun je meehelpen met het voorbereiden van evenementen, het geven van informatie en meehelpen met het voorbereiden van het jaarlijkse symposium. Tevens zijn wij op zoek naar vrijwilligers die handtekeningen willen verzamelen voor onze petities!

Heb je andere kwaliteiten op het gebied van sponsoring, fotografie, journalistiek of denk je op een andere manier jouw steentje te kunnen bijdragen aan het welzijn van papegaaien en parkieten, dan horen wij dit natuurlijk ook erg graag!

Hoe kan ik mij aanmelden?
Vul het aanmeldformulier in en vertel ons hoe jij ons kunt helpen!

Geplaatst op: 28-11-2013